wtorek, 15 maja 2012

Walercia

adoptowana


22 komentarze:

  1. Piękna jest :-)
    Imię do niej pasuje bardzo.
    A te cienie do powiek... rewelacja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eleganta:) Z bransoletkami:))) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko jedyna! Miało być "elegantka"!!! Uściski nadal:)

      Usuń
  3. Walercia jest śliczna, ja ją już gdzieś widziałam..... Czy może wykonuje hymn na Euro- ko ko?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna ta Walercia!!! I jaki śliczny "makijaż" oczny...:) Ale masz niezwykłe pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jakie słodkie ten oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza Walercia
    Oczka pomalowane idealnie pasują do sukienki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ona ma detali! Ślicznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnaaa ^^ chociaż ja bym jej jakąś grzywkę, albo więcej włosków na czoło dała :P ale to już moje prywatne "zbączenia" :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Padłam, Walercia, jak malowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna, jak zawsze wszystkie maskotki pokazywane na tym blogu :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka kobitka z tej Walerci!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. A strong woman!

    :-)

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna. Ma piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Walercia jest śliczniutka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo swojska Walercia :) taka ciepła babeczka co hipnotyzuje oczyskami z błękitu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Panno Walerciu......jak to było???:) Obłędne oczyska ma ...i cała jest świetna:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)