czwartek, 10 maja 2012

Akrobaci

Gero








Pontuś




Septimuś





22 komentarze:

  1. Śliczne te misiaki, chyba sobie takiego stworzę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jak Ty szybko tworzysz!!! Wszyscy trzej akrobaci są śliczni i uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się nadziwić jak szybko powstają te Twoje "misiaczki".Są takie milusie.

    Czy ciężko się je robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miśki budzą pozytywne emocje. Mi się wydaje, że łatwo się je robi ale wiadomo: punkt widzenia zależy od punktu siedzenia;)

      Usuń
  4. Słodziaki, ten szpagacik Gero rozłożył mnie na łopatki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super akrobaci! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne chłopaki misiaki

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Misie genialne, fajnie że każdemu robisz inną minę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiechnął się do mnie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale energetyczny ten pierwszy misiaczek, na pewno jest instruktorem fitness ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wygimnastykowane chłopaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są rewelacyjni:)Szczególnie Gero. I jak dziarska mina i piękny szpagat:)Teraz poprosimy atletów ze sztangą;) Ale mam pomysły, hehehehe, bo wymyślać na sucho to łatwo:) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!!! Przystojni i wysportowani:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Tan pasiak jest najlepszy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to normalnie możesz ich wysłać z ekipą naszych akrobatów na olimpiadę ;-) Cudne stworzonka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne misiaczki :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne misiaki!! a jakie sprężyste ciałka mają! no ja bym tak nie usiadła... ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie one fajne:):):)Kapitalne!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)