wtorek, 10 kwietnia 2012

A Ty jak śpisz?

U nas śpi się tak:













27 komentarzy:

  1. To ostatnie zdjęcie jest świetne
    U mnie w domu tak śpi moja Misia

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ta pozycja jest zaraźliwa bo koty też tak często śpią;)

      Usuń
  2. O Matko! U Ciebie jest aż tyyyle zwierzaków???
    Cudownie śpią:) Proszę im przekazać po parę głaskaczy ode mnie, chociaż przypuszczam, że to może zająć sporo czasu na tyle pyszczków o mordek...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ujęcia bezbłędne, a już to ostatnie to miodzio. Od razu smętnawy nastrój mi się poprawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to się cieszę, że nasze słoneczka tak dobrze działają:)))

      Usuń
  4. Od samego patrzenia aż się oczka kleją:)Same słodziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Takim to dobrze. Zawsze są wyspane;)))

      Usuń
  5. Ale piękności!
    Przepiękne zwierzaki. To zdjęcie z kotem na telewizorze jest najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I telewizor z kurzu wytarty przy okazji;)

      Usuń
  6. U mnie suczka też tak śpi. A ja od wczorajszych odwiedzin na Twoim blogu jestem zauroczona!!! Cudeńka wychodzą spod twojej ręki,pełen szacun!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam bardzo:))) I witamy w naszych progach:)

      Usuń
  7. Piękna menażeria, no i całkiem spora ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna, spora i kosztowna;))) Ale czego się nie robi za odrobinę mruczenia i merdanie ogonem:)

      Usuń
  8. :) Swietne pozy do spania. Pozdrawiam poswiatecznie i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motto do spania u naszych zwierzaków: wyginam śmiało ciało:) Również pozdrawiamy:)

      Usuń
  9. A naiwny człowiek, zanim się zwierzak wprowadził, kupił mu piękne posłanie...

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie pieszczochy bym wycałowała :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że u Was można się dobrze wyspać :)
    Ostatnie zdjęcie - :D
    Pozdrawiam! :):)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni śpią wygodnie a dla innych nie ma już miejsca;)))

      Usuń
  12. Najważniejsze to dobrze się wyspać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)