sobota, 3 marca 2012

Prezenty

W poprzednim blogowym życiu, w ramach oczyszczania przestrzeni i miejsca w domu, rozdawałam różne rzeczy, które już mi nie były potrzebne. Kilka z nich otrzymała Mika z bloga Mika Robótki.
Jakiś czas później zawitał do mnie listonosz z wieeeelką paką. Dodam, że zupełnie niespodziewaną i niezapowiedzianą. Zaskoczenie było wielkie a niespodzianka REWELACYJNA bo w paczce znajdowały się następujące cuda:






Prezenty oczywiście od Miki, której z tego miejsca jeszcze raz serdecznie dziękuję:)))))) Wianek już wisi w kuchni i jest to pierwsza ozdoba jaka zawisła w domu po remoncie. Kolorystycznie i stylistycznie idealnie się wkomponował. Szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia jak ten wianek był zapakowany. Ale teraz już niestety za późno;)

9 komentarzy:

  1. piękne prezenty ^^ zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezenty. Broszka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Helo my friend,
    is very precious,very beautiful.
    Happy sunday!!
    hugs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi głupio..... A z innej beczki , może jednak zdecydujesz sie zdradzić warsztat tych swoich przepięknych naszyjników? Czy one są na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mika, ja sobie codziennie na ten wianek patrzę i naprawdę baaaardzo się cieszę, że mi go podarowałaś:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)