czwartek, 23 lutego 2012

Misie



adoptowany

adoptowany




37 komentarzy:

  1. Jest i mój ulubiony! Fioletowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też fioletowy najbardziej się podoba:)

      Usuń
  2. Cudowne te misie.Pomarańczowy jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy ma najpiękniejszy nos, a drugi spodnie:)))Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz wyszły mi takie fajne pumpy:)

      Usuń
  4. Cudowne wszystkie!! Najbardziej urzekający jednakże jest ten w pumpiastych portkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wesola gromadka:) Pomaranczowy jest swietny! Bardzo dziekuje za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne miśki! Najbardziej podoba mi się zielony. Jego minka łapie za serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo bo zielony taki smutas wyszedł:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wiem, że to nieskromnie ale też tak uważam;)

      Usuń
  8. Widzę, że Wy tak wszystko tworzycie w ilościach hurtowych :)
    Piękności prawdziwe wyszły. Najbardziej podoba mi się ten w sukience!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej pokazujemy hurtowo;) Baaardzo nam miło, że miśki się podobają:)

      Usuń
  9. Misiaki moje ukochane!!! Pomarańczowy w pumpach zaczepisty i jaki zalotny. Super ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomarańczowy, to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkich ciągnie po tej zimie do słonecznych barw;)

      Usuń
  11. Kolejne słodziaczki! Żółty w fioletowych porciętach "the best" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty już w nowym domu ale na pewno by się ucieszył:)

      Usuń
  12. Jakie cudaki
    Dziwię się dlaczego dopiero teraz trafiłam na tego bloga

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie:))) Bardzo się cieszymy, że do nas trafiłaś. Zapraszamy jak najczęściej:)

      Usuń
  13. Passei para conhecer o seu blog.
    Amei o seu trabalho.
    Belíssimo dia!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ღ°ºBrasil♫º

    OdpowiedzUsuń
  14. Adoptowany is my favotite!

    Thank you for your comments on my blog!

    ♥ Franka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Franka, dziękuję:) Cieszę się, że do nas zaglądasz i komentujesz:)

      Usuń
  15. Wszystkie do całowania, przytulania...śliczniusie...zawsze miło na nie popatarzeć...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że żółty jest przytulany w nowym domu:) Dzięki wielkie za te miłe słowa:)

      Usuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)