poniedziałek, 9 stycznia 2012

MAMY!!!

Właśnie odjechała ekipa od internetu. A my możemy teraz szaleć na całego i wreszcie wrócić do wirtualnego życia;)
Lecę Was poodwiedzać, pododawać do obserwowanych, no i poszaleć po necie ogólnie;)))))
Bardzo, bardzo się cieszę, że już tyle osób odnalazło mojego, ups..., naszego bloga:) Dziękuję Wam, że mnie odnalazłyście, że tyle zostawiłyście komentarzy i nadal planujecie tu zaglądać:))))) I pilnujcie swoich blogów, bo naprawdę nie wiem co się teraz będzie działo, jak mamy takiego śmigającego neta;)

P.S.
Odwiedzam sobie Wasze blogi i u niektórych nie ma tego magicznego przycisku u góry "obserwuj". Jakaś tumanowata jestem bo nie wiem gdzie mam wtedy kliknąć żeby dodać bloga do obserwowanych. Znajdzie się jakaś dobra dusza i oświeci, mnie, internetową ciemnotę?

12 komentarzy:

  1. A działasz w ogóle na googlowych produktach? Np na gmailu? Jeśli tak, to szczerze polecam google reader :) Tam możesz wszystkie blogi wrzucać, nie tylko blogerowe, blogspotowe, ale też wordpressowe i niezależne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo Ci powiem, ciekawi mnie to "my" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, ależ Ty jesteś szybka;) Wlazłam na to co napisałaś. I nie wiem co dalej, kurka. Naprawdę czuję, że jestem sto lat za rozwojem techniki:( A "my" ma taką samą krew co ja;)Mam nadzieję, że to dobra podpowiedź. Ale ja się ostatnio tajemnicza zrobiłam;)
    Wracając do meritum: nie wiem jak dodać "obcego" bloga w tym readerze:(

    OdpowiedzUsuń
  4. pozdrawiam serdecznie...
    moze.. dolacz do google witryny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W niektórych blogach na magiczne "obserwuj" trafiłam obok listy obserwatorów. Powodzenia w poszukiwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie ma na górze, to jest na dole:) Uściski i mrautaczenia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ashki (trochę mi zejdzie przyzwyczajenie się do tej tożsamości ;)) chyba rozumiem/y ;)
    Obcego bloga dodajesz klikając to czerwone subskrybuj i wklejając linka :) jak Ci trzeba dokładniejszej instrukcji - wal na maila, chętnie zapodam obrazkową!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, dzięki Ci wielkie:) Ależ to było proste. Nie dość żem niekumata to jeszcze ślepa. Ale jak mi tak napisałaś prosto jak chłopu na miedzy to nawet mi się udało;)
    Dziękuję Wszystkim pięknie za odzew:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do usług :) Mnie dopiero rok temu ktoś oświecił, że w ogóle jest coś takiego jak czytnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że niesiesz dalej ten kaganek oświaty;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe - przekażę tej, co mi to pokazała - ucieszy się :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)