piątek, 13 stycznia 2012

Czasami człowiek musi...

...pochwalić się zakupami;)



Wszystko oczywiście kupione razy dwa;) Na te regały czaiłyśmy się już od jakiego czasu. Nawet sobie nie wyobrażacie, jaka to radocha wkładać włóczki do tych szufladek. Do tej pory wszytko było w kufrze. I zwykle jak się chciało wziąć jakąś włóczkę to wieko kufra okupowane było przez któregoś kota. A wiadomo, jak futro śpi to lepiej go nie budzić;) A teraz... Widać, co gdzie jest i wszystko ma się pod ręką. Szafki mają jeszcze kółka, więc można sobie z nimi jeździć po całym domu;) Nie są to piękne, ozdobne meble, ale za to niezwykle funkcjonalne. I naprawdę pracę nam usprawniły niesamowicie.
Na pierwszym zdjęciu są nasze ulubione szydełka. Poniżej 2,5 używamy Tulipów a z grubszych najlepiej sprawdziły nam się właśnie Apple. I teraz każda ma już cały, własny komplet, nie trzeba biegać i sobie pożyczać;)
Koniec chwalipięctwa;)

8 komentarzy:

  1. Hmmmm, bardzo interesujące szufladki. Bardzo:)Materiał do przemyślenia;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwal się chwal! Fajnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi szufladkami.
    Mam nietypowe pytanie. Czy tamtego bloga też prowadziłyście WY? strasznie jakoś dziwnie mi się przyzwyczaić do tych postów w pierwszej osobie liczby mnogiej. Ale przyzwyczaję się bo uwielbiam Wasze dziergadełka i strasznie chciałabym nauczyć się tak dziergać. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, tamtego bloga prowadziłam sama. Udało mi się wciągnąć w moją pasję siostrę i teraz prezentujemy prace i mojej i jej. Np. koniki morskie w jednym z poprzednich postów były szanownej sister. Nie zaznaczam która praca jest czyja, bo to chyba nie ma sensu. Jak jedna z nas wymyśli jakiś wzór to udostępnia drugiej. Teraz generalnie też piszę sama a moja siostra poprawia byki, których niestety robię mnóstwo;)No i decyzje, co publikujemy a co nie podejmujemy razem;)
    Obu nam bardzo jest miło, że nasze prace Ci się podobają:)
    Dziergasz piękne rzeczy, więc nie marudź;)))

    Kasiu, dziś przyszła karma dla psów z Zooplusa. Ale tym się chyba nie będę chwalić;)

    Kaprysiu, jak będziesz potrzebować namiary na sklep to chętnie Ci podam:) Ten regalik to naprawdę fajna sprawa:)

    Jeśli są jakieś byki to znaczy, że moja siostra jeszcze tu nie zajrzała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne! chcę takie szufladki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby ktoś szukał takich szufladek, to kupiłyśmy je w tym sklepie: swiat-agd.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie znam tych szydełek:( A szufladki idealne na kordonki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Za odwiedziny, za czas i za każde słowo:)